دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
کد خبر: 1188460
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
تصاویر/ دیدار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با آیت‌الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده سابق مردم استان سمنان در خبرگان رهبری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید نصرالله او را شخصیتی شجاع و کم نظیر توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده سابق مردم استان سمنان در خبرگان رهبری و از علمای بنام استان سمنان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بار دیگر رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی دست به جنایتی عظیم زد و خون‌های پاکی را این بار در میان برادران حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم ضاحیه بیروت بر زمین جاری ساخت.

این عمل خبیثانه اسرائیل که منجر به شهادت روحانی والامقام، مجاهد نستوه و رهبر حزب‌الله لبنان جناب آقای سید حسن نصرالله رحمةالله‌علیه گردید، هر چند موجب تأثر عمیق امت اسلامی در از دست دادن آن انسان شجاع و کم‌نظیر شد، اما ان‌شاءالله روح دوباره‌ای در کالبد جریان مقاومت خواهد دمید و سبب زوال اسرائیل سرطانی را به حول و قوه الهی فراهم خواهد ساخت.

اینجانب مصیبت جانکاه فقدان سید مقاومت و شهادت سردار رشید اسلام شهید نیلفروشان را به محضر امام المسلمین آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله، برادران داغدیده حزب‌الله لبنان، یاران عزادار سید حسن نصرالله و مردم و روحانیت ولایتمدار استان سمنان تسلیت گفته و برای همگان در این غم بزرگ، صبر و اجر از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha